Χρονοδιάγραμμα ανα τάξη. Τι χρειάζεται να καλλιεργήσει κάθε παιδί και πως θα το βοηθήσει.
Με ρωτησες να σου πω καποια πραγματα περισσοτερα για τα χρονοδιαγραμματα που σου εχω δειξει και να δουμε λιγο τις διαφορες ανα ταξη .
Λοιπόν ας ξεκινήσουμε να δούμε λίγο τους στόχους κάθε τάξης

'Ετσι στο χρονοδιάγραμμα της ΑΒ Δημοτικού επειδή τα μαθήματα είναι συγκεκριμένα ο γονέας ή ο εκπαιδευτικός που βοηθά το παιδί στην μελέτη συμπληρώνει δίπλα από κάθε κουτάκι με ένα τσεκ αν έχει ολοκληρώσει όλα τα μαθήματα .Στο τέλος αποφασίζουν απο κοινού με το παιδί ποια φατσούλα θα βάλουν. Στο τέλος κάθε βδομάδας συμπληρώνεται ο αριθμός από τις αντίστοιχες φατσούλες, στην δεξιά πλευρά της σελίδας. Έτσι, αποκτά επίγνωση της συμπεριφοράς του για όλη την εβδομάδα.
Μετά από λίγο διάστημα το παιδί θα πρέπει να συμπληρώνει τα βήματα (1) , (2), (3) και (5) μόνο του.


ΣΤΟΧΟΣ Τα παιδιά μαθαίνουν την ώρα και άρα αρχίζουν να διαχειρίζονται το χρόνο μελέτης καθώς και η συμμετοχή των γονέων μειώνεται ή αποκτούν κυρίως υποστηρικτικό ή/και ελεγκτικό ρόλο. 'Ετσι σε αυτό το χρονοδιάγραμμα γράφουμε τα μαθήματα και δίπλα την ώρα .
Εδω τα κριτήρια διαφοροποιούνται , σε σχέση με τις φατσούλες και θα βρεις αναλυτικές πληροφορίες μέσα στο μπλοκ της τάξης

Υπάρχει σχεδόν απόλυτη αυτονομία σε όλους τους τομείς της σχολικής μελέτης (ώρα έναρξης, σειρά μαθημάτων, διάρκεια, κτλ.)
ο μαθητής έχει το χρονοδιάγραμμα ως βασικό εργαλείο μελέτης και καταγραφής.
Στο τέλος θα βρεις και υλικό πως διαχειρίζεσαι τα διαλείμματα ,καθώς και τροφή για σκέψη σε σχέση με την καθημερινή του μελέτη.
Το χρονοδιάγραμμα σχολικής μελέτης το έχω βρει στο site της D-all με τιτλο ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΕΤΗΣ και μπορείς να μάθεις περισσότερα στην ομάδα

Ετοιμάζεται και κάτι καλό ...για τα μέλη μας , μην το χάσεις
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου